Přeskočit na hlavní obsah

K mému komerčnímu projektu

Ač je to zvláštní, chtít za rozbory horoskopů či rozklad karet úplatu je pořád něco jako sprosté slovo, neb lidé zastávají přesvědčení, že když někdo něco z této oblasti umí, měl by to dělat zdarma, jinými slovy, by měl plýtvat svým časem a umem kvůli nějakému sobeckému tvorovi, co právě nabyl dojmu, že jeho problém je megaveledůležitý. A co teprve chtít ji za pohled na rozvoj v magii, či za osobní objasnění  v magii.   

Téměř před rokem jsem se rozhodla z toho, co umím, nabídnout něco za protihodnotu. Mojí motivaci byla dohoda s Univerzem na téma, přestanu dávat najevo, že mně může každý zneužívat tím, že se na mně obrátí a já mu samozřejmě jenom tak pomohu. A protože mně baví dělat astrologické rozbory a s kartami předvádím hodně husté kousky, tak klidně to může být fajn strávený čas za jistou protihodnotu. Troufla jsem si poté, co jsem dovedla vyřešit dosti reálných problémů reálných lidí. Potřebovala jsem spustit zákonitosti Univerza, které se spouštějí pouze tehdy, když to myslíme skutečně vážně. Trpěla jsem totiž celoživotní naivitou, že spáchání dobra se dobrým odvděčí a díky tomu jsem si neuměla říci o adekvátní protihodnotu, takže jsem připustila, aby ostatní profitovali  na mé energii. Jistě, když si nevážíme svojí práce sami, jak si ji má vážit někdo jiný? 

Díky dlouholeté praxi s finanční magii jsem si již kdysi zvládla vyřešit ty jiné věci a ouha, přestala jsem býti popelkou. Jenomže loni jsem se dostala do stádia, kdy bylo potřeba ucpat další díry, protože jsem rozjela hodně projektů. Samozřejmě, že začínající aktivity typu komerční  projekt v magii ani náhodou finančně nezvládnou pokrýt projekty, na nichž jsem začala participovat. Ovšem já potřebovala pouze nastavit fungování těch správných zákonitostí Univerza, což se mi povedlo.   

Jistě čtenáře napadlo, že by se mělo dělat i něco bez vyžadování úplaty. Naprosto souhlasím, proto je tento blog neplacený a naučila jsem praktikovat magii s velmi pozoruhodnými výsledky  2 své kdysi žáky a mám snahu tomuto naučit i třetího. To jsou věcí osudové a takové "zakázky" se domlouvají v astrální rovině. 

Svým komerčním projektem jsem docílila jistého smíru s Univerzem. Z tohoto důvodu odolávám prosbám ve vzkazníku mnohdy lemovanými x důvody, ovšem majícími jedno společné. Když odešlu dotyčné osobě odkaz na podmínky, za kterých se můžeme domluvit, jaksi bez reakce. Nu v magii není ničeho zdarma a Univerzum vyžaduje svojí daň. 

Zažila jsem i docela zajímavě manipulativní přístupy. Naopak jsou lidé mající opačné přesvědčení, že každý, kdo něco umí, by měl jen tak pomáhat. Tak toto u mně nefunguje, a popravdě, co si poslední rok rovnám účty, buďte raději, že jsem pro Vás nic zadara nedělala... V tomto směru jsem z cesty seběhla jenom jednou a nestačila jsem se nepříjemným konotacím divit. Takže další manipulace byla hodně výživná, ale poučená předchozí zkušenosti, zvládla jsem ji naprosto v pohodě. Lidé, kteří jsou zastánci tohoto přesvědčení by se měli obracet se žádostí o pomoc na lidi podobného přesvědčení, nikoli lámat nás, kteří to vidíme úplně jinak.       

Takže, teď pár slov o tom, když se  na mně obrátíte: 

Můžete ode mně očekávat karetní rozklad anebo astrologický rozbor se zaměřením na otázky či oblast, která Vás trápí, případně může jít i rozbor osobnosti za účelem prohloubení sebepoznání. Problém za Vás nikdo jiný nevyřeší, ale s jinou optikou nahlížející na sebe samotného se spíše doberete toho, že naleznete pomoc na konci své vlastní ruky.     

Především nenabízím provedení magické operace nebo rituálu pro kohokoli jiného. Důvod je jednoznačný. Nefunguje to dlouho. Když něco pro někoho uděláte, může nastat waw efekt, ale takto lze pomoci pouze krátkodobě. Dlouhodobé výsledky chtějí kumulaci energie a její postupné uvolňování. 
Jsou lidé, kterým lze doporučit nějakou magickou práci se svým problémem, a oni to, jak bývá dobrým zvykem provedou a vyřeší si tak něco. Naopak jsou i lidé, u nichž toto vhodné není, neb cokoli mají provést zpochybní ještě předtím, než vůbec něco začnou provádět.
V tomto směru mám dokonce časově shodný rozdílný výsledek u 2 rozdílných lidí. Oba tito jedinci měli stejný problém. Jeden z nich provedl přesně to, co jsem mu poradila, jak se obvykle problémy tohoto typu řeší pomocí techniky vycházející z magie Khem. Byl úspěšný a jeho problém se stáhl, nestihl nabobtnat a tento jedinec poznal jaké to je mít osud ve vlastních rukou. V druhém případě mi dalo velkou práci vymyslet vůbec něco pro tohoto jedince přijatelného. Abych se dověděla, že to stejně neaplikuje. Takže se mu řešení na čistě racionální bázi ještě táhne. 
Opravdu neexistuje nic jako magická zkratka. Existuje pouze opravdová Vůle poprat se s čímkoli jakýmkoli způsobem, který tomu pomůže.        

Pochopitelně využití podobných služeb není pro každého úplně nejvhodnější. Naštěstí existuje tolik různých způsobů, jak se lze stavět k řešení problémů či osobnostnímu růstu.  Ovšem jsou lidé, kteří by něco takového vyzkoušeli pouze proto, aby se přesvědčili, že to nefunguje. Tak snad mají alespoň pocit zajímavě ztráveného času a zajímavě utracených peněz. 

 A rada závěrem: jestliže se rozhodnete využít služeb v oboru kartomancie, astrologie či magie, dejte si tu práci a zkuste se ujistit, zda Vám ten, kdo službu nabízí, i sedne.  Zase i v této oblasti nás není až tolik málo. 

Jestliže naopak máte divný pocit z toho, že pomáháte zdarma, přestaňte s tím. Zjevně se Vás pouze Univerzum snaží taktně upozornit, že se začínáte pomalu ale jistě dostávat nad míru jeho tolerance a nechtějte raději riskovat, jak to zamává s Vašimi financemi.   

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lilith z pohledu astrologického

The matter is a prison Osobně se domnívám, že Lilith jako taková vyžaduje osobní přístup astrologa, i kdyby tím přístupem mělo být její ignorování. Máme snahu se domnívat, že existuje pouze jedna Lilith (či jeden pohled na Lilith), jenomže již v démonologii si nelze nepovšimnout mnoho vrstev různorodých mýtů o Lilith. Proto máme v astrologii na výběr ze dvou bodů. V dnešní moderní době je velice jednoduché uchopit téma Lilith feministicky anebo ryze démonicky, on rozdíl až tolik velký co do základu nebývá. Jedná se o téma umožňující subjektivní pohled, ten můj vychází z magické transformace a démonologie.  Onen subjektivní přístup začíná v momentě, kdy se astrolog má rozhodnout, zda ve svojí astrologické praxi použije skutečný bod Lilith anebo střední, tedy korigovaný bod, protože Měsíc se nepohybuje přesně elipse, jak předpokládá střední Lilith (rozdíl může být i 5 stupňů). Střední se označuje jako Mean a skutečná jako True. Běžnější se používání Mean Lilith, což kolegy považující Lil

PONDĚLNÍČEK O Uranovi, enochiáně a jasnozřivosti (2/24)

Uran v domech. Zaujal mě v jedné astrologicke skupině dotaz na přechod Urana 1. domem. Jedná se o nesmírně zajímavé téma i v mé osobní rovině.  Právě, když mi Uran dosedl na ascendent, začala jsem pracovat s enochianskými voláními úplně jinak. Vždy jsem věděla, že mi enochiana dělá dobře, ale to bylo takové spíše pocitové, špatně se to vysvětlovalo. V ten moment mi bylo jasné, co si s ní počít a jak. (Toto je na enochianě nejhorší, neb neumíme přesně definovat povahu bytostí, které přijdou, ani přesně neumíme popsat její účinky a nemáme ani jistotu stran rituální stránky věci, neb Dee a Kelly vypracovali systém, který je odpraktikován pouze částečně. Osobní přístup vyžaduje několik opakování a také přestávky v aplikaci, takže se jedná o magii, již lze porozumět až po létech praktikování.)  Samozřejmě, vzhledem k tématu je potřeba se podívat i na dobu, kdy mi Uran procházel 12. domem. On se neocitne na ascendentu jen tak, nějak fungoval i předtím.  Jeho konjunkce s nativní

Poznámky k Martovi

Co si představím, když slyším slovo Mars? Oheň a energie prorážejícího archetypoveho obrazu mužnosti. Sily, které nás nutí jednat či konat. Ona touha mnohdy nutkavá udělat něco.... nesedět jen tak se založenými rukami....něco dělat, nenechat věci jenom tak být. Problém nastává, když tuto sílu začneme realizovat a nemáme pořádně nabito.  Mars může být skvělým válečníkem, jemuž nechybí taktika a dělá vše na vysoké úrovni. Ale také to může být pouze pouliční rváč s vybitými zuby, natrženou slezinou sedící na nemocničním lůžku v poutech.  Právě pozice Marta v horoskopu a jeho vztah k ostatním planetám napoví, zda budeme se bezhlavě vrhat do dobrodružství, hádek, střetů, potom, když nemáme bystrého Merkura schopného podchytit nenadále zvraty a v tom rychle vše řídit, jsme jako běsnící Áres, jemuž padneme za oběť i my sami.  Mars nás umí podržet anebo vrhnout do propasti, na jejímž dně se dolámaní budeme bezmocně plácat, dokud nenapadne jej konečně konstruktivní čin. Skrze tuto planetu dostá