Přeskočit na hlavní obsah

Umíš...tak musíš pro mně udělat...

 


Když se kamarádíte s Medvěděm (stránky Medvěda) a napíšete článek o tom, jak si někdo buduje kolem sebe vazby, kdy v lidech vzbuzuje dojem, že mu musí jakoby být za něco vděční Něco mi dlužíš, tak Medvěd dostane nápad, že je fajn pojmout to i z druhé strany. A právě přesně teď toto provádím. 

Hodně lidí má pocit, že když někdo něco umí, musí pro ně hodně toho udělat. Je to přeci jeho povinností, protože dostal dar od Univerza....od Boha, je jedno, co si tam dosadíte. A s takovým darem musí pomáhat druhým...

Nu nemusí. Nikdo nic nemusí dělat pro nikoho jiného. Jednoduše každý se můžeme svobodně rozhodnout, co a jak máme dělat. Svobodné rozhodnutí ovšem bývá manipulováno různými praktikami někoho jiného.

Jenomže u tohoto typu článku, pokud nejste psycholog, je lepší se držet osobní zkušenosti. 

Především na každého schopného má tendence se nalepit někdo méně schopný, který by jako by chtěl ždímat energii, docela se přisaje a manifestuje svojí neschopnost. Vzbuzuje soucit, jen aby někdo za něj něco řešil....děs a hrůza. O tomto fenoménu jsem napsala v době, kdy se podobných přísavek povedlo zbavit. Říkám jím přísavky Přísavka vyžaduje naši pomoc a poradu až zachází do formy, kdy potřebuje neustály koučing, protože si sama není jistá. Zbavit se jí znamená, že vám to pořádně osladí.

Další takový typ je tzv. včelí královna. Netroufám si říci, že se jedná vždy o manipulátorku, ale každopádně jde o stvoření natolik do sebe zahleděné, že odmítá vše, co není podle ní. Je potom velmi vtipné, když kritizuje jiné, ale sama si neumí pořešit ani věci týkající se její vlastní fyzické schránky. Včelí královna bere automaticky jiné ženy jako své podřízené. Měla jsem tento typ ženy jako bližšího člověka, neuvěřitelně měla tendence mi mluvit do všeho. Bez kousku empatie si hrála na někoho, kdo má vhled. A protože jednou jsem ji řekla ne, neuvěřitelně se urazila. Dodnes si to interpretuje tak, že jsem ji chtěla sesadit z jejího výsostního postavení, protože jsem byla ta druhá. Možná nikdy neporozumí tomu, že typy jako já si na první, druhá, třetí nehrají. 

Radilky jsou zvláštní druh. Ne každá radilka je včelí královna, ač občas se to prolíná. Ony mají svojí přemisu, kterou si vytvořily a ochotně ji implantují na ostatní. Typický je předpoklad, všichni muži podceňují ženy. Nebo tamní se dívají na nás skrze prsty, jsme pro ně nižší kasta. A radilky mají tendence všechny ostatní žen vzít pod svá křídla a říkat jím, jak to budou mít hnusné v životě, protože ony to zažily. Pravdou je, že pouze se nepřenesly přes své vlastní nastavení a z nějakého důvodu by se jím líbilo, kdyby i ostatní ženy měly tak na nic život jako ony.  Je pro ně těžké porozumět tomu, že zklamání zažije každý z nás. Jen někdo zatrpkne a někdo se nad tím přenese. 

Narazila jsem i na radilku v mužské verzi, ač chlap se tomu stvoření říkat nedá. Všechno ví nejlépe, chytrý jako rádio, ale v konečném důsledku se schovává pouze za obecné fráze. Taková stvoření mají opravdu problém najít někoho, kdo by to s nimi vydržel, natož aby měly něco jako vztah. Nicméně o to ochotněji podávají rady. 

Lidé, kteří nás opustí, a vždy přijdou, jakmile se nám začne dařit, aby se u nás mohli ohřát. Je to zajímavý fenomén a zažila jsem něco takového díky sociální síti. Zpočátku nás okouzlí, potom vystřídají několik různorodých nálad. Nesčetně krát se urazí, odfriendnou nás za trest, potom se zase nafriendnou. Je to takový toxický kolotoč. Hra na tatínka a hodnou holčičku, která má plnit přání, pokud jde o mužskou verzi. Nelze tomu udělat stopku, protože neumí jednat jinak nežli v tomto módu. Pokoušela jsem se různě s takovými lidmi vyjít, a čím více jsem sebou, tak vím, nemá to cenu, pryč s nimi. 

Když něco umíme, poznáme hodně lidí z různých stran. Jistě i ze stran, které jsem nezažila. Najdou se mezi nimi i manipulátoři. Vlastně všechny popsané typy více čí méně manipulují pouze pro to, aby měli sami skvostný pocit z toho, jak to nad námi vyhráli. Dokázat si, že jsou lepší nežli my v nějaké soutěži, kterou si sami pro sebe vypsali. Poznala jsem ženu, která si dělala nejlepší řebříček mágů na světě. Vedla jej ona, potom po její rodině se objevil nějaký místní pagančaroděj.... kupodivu nikdo z těch, kdo napsal knihu o magii, takové typy nemají přehled. 
Magie přitahuje patologické osobnosti. 

Takových, co mi za ta léta vyhrožovali do vzkazníku jen proto, že si dovolím mít blog (podotýkám, že se jedná o blog, který není mainstreamový ani celosvětově známý nebo tak něco) a tak odpoutávám pozornost lidí od nich na sebe. A co je horší, ani mně nenapadne o nich psát. 

Zajímavá je i vize, kdo něco umí v magii, esoterice, měl by to dělat zdarma pro ostatní a nic pro sebe. Jako vážně? Takou motivaci mohou mít pouze zakomplexované osoby, které si neumí změnit své vlastní podmínky, tak se schovávají za alibi. Mnozí trpí spasitelským komplexem. Potom naleznete ve vzkazníku nabídky, udělám ti karmický horoskop, nebo vzkazy, mám ohledně tebe takovou či makovou vizi... 

Lidé apelující na vaši lítost. Sami nemají vhodné podmínky, mají talent, ale něco jím v tom brání a vy je toho, co jím v tom brání, zdarma zbavíte. Mít vhodné podmínky znamená máknout si na nich. To, co jiní považuji za dar, mnohdy sebou nese studium a různé zkušenosti, investice do literatury, různých pomůcek k magii, léta sebekázně a jen tak by to někdo jiný chtěl pro sebe. Jiní zase budou lichotit, jen aby docílili svého a mnohdy je to obojí. Osobně si myslím, že pokud jste se rozhodli provádět nějakou komerční aktivitu, podobnými věcmi se Univerzum přesvědčuje nakolik to myslíte vážně. Podobná laskavost vás může stát příležitosti získávat klientelu. 

Dělejte to, co chcete. A klidně i s chybami. Chyba totižto patří k procesu učení se. Hlupák se z chyb nepoučí, ale rozumný člověk ano. K osobnosti nám nadělili i handicapy. A právě magie je má posílit. Já takové věci řeším skrze astrologický rozbor. Ovšem někdo třeba jinak. Handicapem myslím to, že se nám ne a ne zadařit v dané oblasti. Můžeme dělat kdeco a pořád NIC. Ačkoli NIC je ještě fajn, často se problém zhoršuje. Osobní zkušenost týkající se fyziologie a neuvěřitelné schopnosti natahat si na sebe příšerné lidi, což poukazovalo na ne úplně dobře nastavené vztahy. 

Je to komplikované a samozřejmě má to každý z nás. I vzorce shora popsané svědčí o hodně handicapech, jimiž ta či ona osoba trpí. Někdy stačí nastavit si trochu něco jinak a věci se změní snad ve všech oblastech života. Lze to vidět a lze to popsat. Dívám se na věci progresivně, takže beru do úvahy, že pokud člověk opravdu chce, umí si aktivovat svůj potenciál. Jenomže to je 5 až 8 hodin mojí práce nad horoskopem. Můj čas, mé vědomosti, které nejsou jen načteným, ale jde o způsob, jak ty věci správně kombinovat. Lidi, kteří mají tu drzost mi tvrdit, že bych to měla udělat jen tak, pouštím z hlavy.      

  

Komentáře

Lenka píše…
Btw moc pěkná ilustrační fotka vyjadřuje esenciálně tu bezmoc někam se dohrabat se svázanejma nohama.
Pokud si vybavuju, když jsme se o tom bavily, vytanul mi na mysl ještě jeden takovej speciální případ. Mě se to dělo v určitou dobu v partnerskejch vztazích v době, kdy jsem měla představu, že je mojí povinností mít vztah s každým, kdo překoná xyz nastraženejch překážek a vůbec se dohrabe do fáze se o to pokusit. Zažívala jsem pozoruhodný situace typu "ty dostáváš přídavky na děti, takže by ses o ně se mnou (jakože s chlapem) měla rozdělit, abysme měli oba stejně" :D Nebo krásnej příklad, kterej mi vyprávěla moje maminka, možná to mnozí znají - jsou dvě děti, dostávají stejný kapesný, jeden to utratí, druhej schová, a ten utráceč pak sugeruje tomu šetřílkovi, že má úspory, a proto by se s ním měl rozdělit (pozoruhodně podobně se momentálně chová tu a tam část politické scény). Omlouvám se za ty přízemní příklady, připadá mi, že jejich "pozemskost" je ve prospěch názornosti. Nejaktuálněji jeden kokot vymyslel, že ho asi přitahuju, a proto si musím obarvit vlasy a změnit profilovou fotku na fb. Tak určitě. Lidi jsou občas neuvěřitelní. Běda těm, kdo nestojí pevně. :D
LianaRe píše…
Dekuji za výstižný komentář. Někteří lidé neporozumí tomu, že když se rozdělíš o chleba, nedělíš se o peníze určené dětem. Rodiče často u více dětí si vyberou jedno, které je podle nich slabší, protože právě teď potřebuej jejich pomoc. A nedochází jím, že ono teď je jaksi celoživotně. Nejenomže tím naštvou zbytek dětí, ale také to jedno nedostává příležitost se psotavitna vlastní nohy. Dokonce sjou schopni žádat úspěšnější děti, aby dotovali méně úspěšného sourozence. neříkám, nepodpořit rodinu v těžké situaci, ale ta musí mít i nějaký konec.
Když šéf říká, dám ti odměny, a ty mi pošleš půlku na účet, to již zavání trestním činem...
Anebo, když si tě kamarádi pěstují jako pacičku pro štěstí. :)
Lidé se rodí s různými dispozicemi, a dokud si na ně nepřijdou, jasně, že se jím lepí na paty smůla, místo zvýšení pozornosti, nadávají...

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lilith z pohledu astrologického

The matter is a prison Osobně se domnívám, že Lilith jako taková vyžaduje osobní přístup astrologa, i kdyby tím přístupem mělo být její ignorování. Máme snahu se domnívat, že existuje pouze jedna Lilith (či jeden pohled na Lilith), jenomže již v démonologii si nelze nepovšimnout mnoho vrstev různorodých mýtů o Lilith. Proto máme v astrologii na výběr ze dvou bodů. V dnešní moderní době je velice jednoduché uchopit téma Lilith feministicky anebo ryze démonicky, on rozdíl až tolik velký co do základu nebývá. Jedná se o téma umožňující subjektivní pohled, ten můj vychází z magické transformace a démonologie.  Onen subjektivní přístup začíná v momentě, kdy se astrolog má rozhodnout, zda ve svojí astrologické praxi použije skutečný bod Lilith anebo střední, tedy korigovaný bod, protože Měsíc se nepohybuje přesně elipse, jak předpokládá střední Lilith (rozdíl může být i 5 stupňů). Střední se označuje jako Mean a skutečná jako True. Běžnější se používání Mean Lilith, což kolegy považující Lil

PONDĚLNÍČEK O Uranovi, enochiáně a jasnozřivosti (2/24)

Uran v domech. Zaujal mě v jedné astrologicke skupině dotaz na přechod Urana 1. domem. Jedná se o nesmírně zajímavé téma i v mé osobní rovině.  Právě, když mi Uran dosedl na ascendent, začala jsem pracovat s enochianskými voláními úplně jinak. Vždy jsem věděla, že mi enochiana dělá dobře, ale to bylo takové spíše pocitové, špatně se to vysvětlovalo. V ten moment mi bylo jasné, co si s ní počít a jak. (Toto je na enochianě nejhorší, neb neumíme přesně definovat povahu bytostí, které přijdou, ani přesně neumíme popsat její účinky a nemáme ani jistotu stran rituální stránky věci, neb Dee a Kelly vypracovali systém, který je odpraktikován pouze částečně. Osobní přístup vyžaduje několik opakování a také přestávky v aplikaci, takže se jedná o magii, již lze porozumět až po létech praktikování.)  Samozřejmě, vzhledem k tématu je potřeba se podívat i na dobu, kdy mi Uran procházel 12. domem. On se neocitne na ascendentu jen tak, nějak fungoval i předtím.  Jeho konjunkce s nativní

Poznámky k Martovi

Co si představím, když slyším slovo Mars? Oheň a energie prorážejícího archetypoveho obrazu mužnosti. Sily, které nás nutí jednat či konat. Ona touha mnohdy nutkavá udělat něco.... nesedět jen tak se založenými rukami....něco dělat, nenechat věci jenom tak být. Problém nastává, když tuto sílu začneme realizovat a nemáme pořádně nabito.  Mars může být skvělým válečníkem, jemuž nechybí taktika a dělá vše na vysoké úrovni. Ale také to může být pouze pouliční rváč s vybitými zuby, natrženou slezinou sedící na nemocničním lůžku v poutech.  Právě pozice Marta v horoskopu a jeho vztah k ostatním planetám napoví, zda budeme se bezhlavě vrhat do dobrodružství, hádek, střetů, potom, když nemáme bystrého Merkura schopného podchytit nenadále zvraty a v tom rychle vše řídit, jsme jako běsnící Áres, jemuž padneme za oběť i my sami.  Mars nás umí podržet anebo vrhnout do propasti, na jejímž dně se dolámaní budeme bezmocně plácat, dokud nenapadne jej konečně konstruktivní čin. Skrze tuto planetu dostá