Přeskočit na hlavní obsah

Bilancujete? Zvyk vedoucí k pokroku v magii


Bilancování bývá spojeno s koncem roku, je to zvyk dávat si dohromady to, co se povedlo, co se ještě musí povést a jak jsme na tom s dlouhodobými cíli. Také, jaké cíle si dáme. Znáte to, nějaká ta předsevzetí, rok se s rokem schází a nejeden již ani neví, cože to vlastně chtěl.  Jenomže ten, kdo chce někam něco dotáhnout bilancuje častěji. Nemá cenu dělat velkou konstrukci toho, co se povedlo a co ne příliš často. Takovou osvědčenou dobou bývá čtvrtletí. 

A nejenom ve firmách, ale je to vhodné i pro magickou práci. 

Je potřeba mít záměr a sledovat ne pořád, ale občas, kam jsme se posunuli. Magie je svázaná se životem. Těžko oddělíte jedno od druhého. Proto jsem se naučila brát věci i trochu jinak. Z pohledu magického myšlení a vnímání. Jsou různé přístupy v tomto směru a já odmítám ty pověrčivé. Univerzum nás školí a tím ukazuje, v čem a jak a kde máme mezery. Chce to jenom umět se správně dívat.  

Mám svojí myšlenkovou mapu, kde mám různé cíle, již chci dosáhnout. Některé jsou jednoduché, protože vyžaduji pouze to, abych si něco nastudovala. Třeba mám poslední roky snahu o proniknutí do staroseverštiny a italštiny. Do toho nezapomenout francouzštinu a němčinu, rozvíjet se v nich a zejména, žít angličtinou, aby se stala běžnou. Jinak všechny, kteří našli kouzlo v jiných jazycích a angličtinu si nechávají až na konec, varuji: Je to mrcha rozpínavá, vychytrale kombinuje prvky francouzštiny a němčiny, jen aby potom jeden přemýšlel, skutečně se píše "Ich kann?" Teprve teď jsme ve vztahu, kdy již kvůli té invazivní potvoře nemám zaseklou polštinu, protože počátky mluvení s ní mi tak nějak zasekaly všechno. A také si uvědomuji rozdíly mezi ní a němčinou, opravdu hodně pomáhá si ty věci někam napsat a občas se do nich dívat. Francouzština je moje láska, a jednoho krásného dne jsem zjistila, že více přečtu toho v mrše agresivní. Ale to si právě všechno hodlám zrestaurovat vedle ní. 
Staroseverština je praktická pro severskou magii. Neumím v ní konverzovat a plynule číst se učím. Ale když potřebuji zaklínadlo, velmi rychle si to umím dohledat, sestavit, dát do toho autentickou energii. Je super to upravovat a vylepšovat, ale jak mi dal Dáinn najevo, jde o energii. Tady hodně těžím z mrchy agresivní a němčiny. 
Takže nemám v úmyslu ze sebe dělat polyglota doba sbírání certifikátů je stejně za mnou (btw. špatná zpráva pro hrdé vystavovatele různých diplomů: věděli jste, že mít jeden nestačí, ale když to má být pro nějakou ofic pozici, je potřeba jej po několikati létech obnovovat? Ano, ten stejný.)

Z toho logicky vychází, že italština bude trochu Popelka a trochu takové hraní si.  Když tak nad tím přemýšlím, proč nevyzkoušet sblížení se s Agaresem na této frontě? I když je mi naprosto jasné, že napereme nejvíce energie do lepšího zvládání té mrchy a francouzštiny coby klasiky z pohledu Goetické magie. Kdo si myslí, že Goetické inteligence dávají přednost jen latině, je trochu na omylu... Od pádu Věže Babylonské dávají přednost pestrosti, ne unifikaci... jednoduše esperantem a podobnými konstrukcemi to opravdu nezkoušejte.    

Jazyk je pro magii podstatný, protože písmo, protože slovo, protože rituály, protože literatura, právě v češtině ji není úplně nejvíce a navíc, u hodně věcí tu mrchu agresivní jednoduše potřebujete. 

Co enochiána, cthuvian a podobné konstrukce? Nu, nejsem proti, nakonec sama dávám přednost studiu hieroglyfů. Protože zde vidím spojitost s enochiánou, která mně zajímá velmi okrajově. Vážně tento můj článek čte někdo, kdo si myslí, že v těchto jazycích reálně pokecá? Realisticky, pokud sestaví na barbarský způsob nějaké to zaklínadlo, bude happy.  Nepraktikuji medu-netcher na zaklínadla... Kdo tomu trochu rozumí, ví i proč.   

Univerzum nám nespustí jen tak něco, kdo rozumí Goetickým klíčům, má jasno, jak tyto principy fungují, ale je to vypozorovatelné i z jiných systému. Jen ty klíče jsou takové názorně ukázkové. Omlouvám se předem za nastolení tématu, jež nerozvíjím, ale nacházím se právě v zajímavém období. Domnívám se, že jen tak něco lidem naservírovat na zlatém podnose se míjí účinkem. Neb Univerzum vyžaduje vynaložení energie. 
Takže má zkušenost, když napíši něco na rovinu, již to není ve fázi, kdy jsi tím nejsem jistá jako na začátku a přitahuji idioty obvykle mužského pohlaví, kteří považují za svojí svatou povinnost mně nahodit do svého modu (myšleno kolečka pro křečka), ale je to ve fázi, kdy nemívám na hmotě manifestovanou zpětnou vazbu. Jistě, vložila jsem do něčeho energii a nemám manifestaci toho, jak je tato energie přijímána. Což je naprosto špatně. Přesně takto se to nemá dělat. 

Má to ale i své výhody.
Jsem komunikativní, jen mně nebaví probírat dojmologii typu, dnes jsem vstala na něco narazila, co to může znamenat?  Ani řešit odborné věci s někým, kdo sice nemá zkušenost ani znalost, ale má názor. S názorem si v magii můžete víte co, že?  
Takže jsem začala více komunikovat v mrše agresivní a také v ní opatrně psát. Jako není to pohodlné, ale co již. Protože v anglicky mluvícím prostoru mám i zpětnou vazbu a i se něco zajímavého dovím.

Díky tomuto jsem se rozhodla věnovat svojí energii do psaní a učení na zakázku. Peníze jsou fajn ekvivalentem energie. Věnovat se někomu adresně, ať již jde o psaní pro něj o něm anebo jej něco konkrétního naučit představuje úplně jiný modul. Nedělám za nikoho rituály, ale mohu jej naučit ritualizaci anebo sestavit rituál na řešení konkrétní záležitosti. Mé ceny odpovídají tomu, že se jedná o záležitost, která již musí být vážně míněna a také narovinu, jedná se pro mě o činnost, na kterou nemám příliš velkou časovou dotaci, takže se jedná o hodně raritní záležitost. Popravdě, pokud to není raritní a originální, časem to přestane stran magického vlivu fungovat. Právě proto mám své psaní postaveno na astrologických rozborech.

Kdo s magií myslí vážně, použije mimo jiné i tužku a papír. Napíše si studijní cíle, věci, které chcete magicky provést, odpraktikovat, věci, které nevypadají na první pohled jakože magické a vymyslí si, jak na to magicky půjde. (Možná první 3 měsíce bude v této oblasti úkol vymyslet, jak na to magicky.)  A co 3 měsíce si udělá bilanci. Pokud nejde o kreténa nebo šprta, je mu jasné, že se nedá dělat všechno najednou.  
Jestli něco do magie nepatří, je to sebelítost a fňukání, jak se něco nedaří. Mnoho adeptů si na počátku myslí, že hraním si na jakože "jak já strašně trpím" něčeho získají. Nezískají. Naopak si nechají odejít mnohé příležitosti, neb pro sebe zahleděnost a snahu o citové vydírání Univerza je jednoduše neuvidí. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Lilith z pohledu astrologického

The matter is a prison Osobně se domnívám, že Lilith jako taková vyžaduje osobní přístup astrologa, i kdyby tím přístupem mělo být její ignorování. Máme snahu se domnívat, že existuje pouze jedna Lilith (či jeden pohled na Lilith), jenomže již v démonologii si nelze nepovšimnout mnoho vrstev různorodých mýtů o Lilith. Proto máme v astrologii na výběr ze dvou bodů. V dnešní moderní době je velice jednoduché uchopit téma Lilith feministicky anebo ryze démonicky, on rozdíl až tolik velký co do základu nebývá. Jedná se o téma umožňující subjektivní pohled, ten můj vychází z magické transformace a démonologie.  Onen subjektivní přístup začíná v momentě, kdy se astrolog má rozhodnout, zda ve svojí astrologické praxi použije skutečný bod Lilith anebo střední, tedy korigovaný bod, protože Měsíc se nepohybuje přesně elipse, jak předpokládá střední Lilith (rozdíl může být i 5 stupňů). Střední se označuje jako Mean a skutečná jako True. Běžnější se používání Mean Lilith, což kolegy považující Lil

PONDĚLNÍČEK O Uranovi, enochiáně a jasnozřivosti (2/24)

Uran v domech. Zaujal mě v jedné astrologicke skupině dotaz na přechod Urana 1. domem. Jedná se o nesmírně zajímavé téma i v mé osobní rovině.  Právě, když mi Uran dosedl na ascendent, začala jsem pracovat s enochianskými voláními úplně jinak. Vždy jsem věděla, že mi enochiana dělá dobře, ale to bylo takové spíše pocitové, špatně se to vysvětlovalo. V ten moment mi bylo jasné, co si s ní počít a jak. (Toto je na enochianě nejhorší, neb neumíme přesně definovat povahu bytostí, které přijdou, ani přesně neumíme popsat její účinky a nemáme ani jistotu stran rituální stránky věci, neb Dee a Kelly vypracovali systém, který je odpraktikován pouze částečně. Osobní přístup vyžaduje několik opakování a také přestávky v aplikaci, takže se jedná o magii, již lze porozumět až po létech praktikování.)  Samozřejmě, vzhledem k tématu je potřeba se podívat i na dobu, kdy mi Uran procházel 12. domem. On se neocitne na ascendentu jen tak, nějak fungoval i předtím.  Jeho konjunkce s nativní

Poznámky k Martovi

Co si představím, když slyším slovo Mars? Oheň a energie prorážejícího archetypoveho obrazu mužnosti. Sily, které nás nutí jednat či konat. Ona touha mnohdy nutkavá udělat něco.... nesedět jen tak se založenými rukami....něco dělat, nenechat věci jenom tak být. Problém nastává, když tuto sílu začneme realizovat a nemáme pořádně nabito.  Mars může být skvělým válečníkem, jemuž nechybí taktika a dělá vše na vysoké úrovni. Ale také to může být pouze pouliční rváč s vybitými zuby, natrženou slezinou sedící na nemocničním lůžku v poutech.  Právě pozice Marta v horoskopu a jeho vztah k ostatním planetám napoví, zda budeme se bezhlavě vrhat do dobrodružství, hádek, střetů, potom, když nemáme bystrého Merkura schopného podchytit nenadále zvraty a v tom rychle vše řídit, jsme jako běsnící Áres, jemuž padneme za oběť i my sami.  Mars nás umí podržet anebo vrhnout do propasti, na jejímž dně se dolámaní budeme bezmocně plácat, dokud nenapadne jej konečně konstruktivní čin. Skrze tuto planetu dostá