Mé placené stránky jsou aktuálně v procesu stěhování se jinam.
Stávajícím předplatitelům do konce předplatného placená část stránek bude viditelná.
site123 jsou absolutně nevhodné
Zřizování si platformy na předplacené články, pokud nechcete spravovat další blog, kde se každý přihlási a dělat administrátora při ztracených heslech a podobných procedurách, je docela náročné, prakticky bych asi přestala psát. Po načtení všech možných recenzí, jsem zvolila SITE123, tedy googlovské stránky. Ovšem musím říci, že recenze odborníků na web se zajímají pouze o tvorbu a kreativitu v rámci šablon. Jakoby jím ani nedocházelo, že když si někdo chce založit web, tak asi proto, aby jej k něčemu používal. Koho dnes může uspokojovat pouhé: "hle, mám vlastní webky, čumte, jak jsem si poradila s rozhraním a šablonami".
Jestliže prodáváte předplatné do placené sekce, nenasadíte megacenu, ale kouzlo spočívá v množství zájemců, kteří si předplatné zakoupí. A ouha, tady má Site123 problém. Jak jsem vyrozuměla, webová rozhraní fungují na principu donutit vás upgradovat. Takže máte hodně omezené platební metody, abyste nějakou měli, upgradujete. Přesné podmínky, co všechno se nabízí, nejsou k běžně k mání. Na problémy narazíte jednoduše praxi.
Praxe ukázala, že ani pro čtenáře webových stránek není úplně jednoduché si předplatné zakoupit, což spolehlivě vysvětluje, proč se jednomu zákazníkovi povedlo zabrat 4 košíky, z nichž použil pouze jeden. Co udělá SITE123? Ačkoli předplatné je zakoupeno pouze v jednom košíku, on počítá všechny 4. Jako to se frajerovi, co testuje webky ze své profi pozice, opravdu stát nemůže.
Navíc mladistvý Asiat, který má sloužit jako IT podpora je absolutně k ničemu. To již se více dozvíte od obsluhy v Datartu. Že se nejedná o chatbota se přesvědčíte, jakmile nastávají problémy, protože chatbot drží face, což již mladistvý Asiat nedává a začíná odepisovat v jazyce, který vám překladač neumí uchopit. Takže bacha, české či anglické prostředí funguje pouze do doby, než začnou problémy.
Systém potřebuje, abyste zákazníka ručně zaktivovali, jinak si někdo zakoupí předplatné, a dokud to neprovedete, máte naštvaného předplatitele, který se nikam nedostal. Když se zeptáte podpory, zda to funguje automaticky, jistě, funguje, ale neumí říci, jak toho máte docílit.
Díky akci 4 košíky v jednom jsem zjistila, že ono to má limity na počet zákazníků, což se mi povedlo vyčerpat ani ne v prvním týdnů. Řešení, kupte si upgrade, kde můžete mít 100 zákazníků na měsíc. Na statisticky malém vzorku se ukázalo, že uživatelské prostředí neumí zajistit komfort zákazníka, takže lze očekávat, že při větším počtů lidí bude i větší počet případů s více nákupními košíky.
Navíc, jak jsem si sama vyzkoušela, jako zákazníka eviduje každého, kdo si jen rozklikne 50 Kč a začne vyplňovat formulář bez ohledu na skutečnost, že nic nezaplatil. Na stránky jej to nepustí, ale tuto osobu již systém vnímá jako zákazníka. Jednoduše se tváři, jako kdyby nerozlišoval mezi návštěvníky v obchodě, kteří vejdou prohlížejí si zboží, a kupujícími, kteří si reálně něco koupí.
Záležitost beru s humorem. Právě jsem v procesu, kdy na SITE123 zkouším reklamaci, která může být do 14 dnů z jakéhokoli důvodu. Na reklamaci reaguje SITE123 velmi dobře.
Prostředí pro své placené články jsem si rozjela na herohero https://herohero.co/lianare.
Zatím mám v portfóliu: Anatomie těla z pohledu magie, Centra energií a momentálně pracuji na Snovém tělu.
Pro jistotu dávám odkaz pro odběratele předplatného na hero-hero
https://help.herohero.co/cs/articles/9685933-prihlaseni-a-odhlaseni-predplatneho
Komentáře