Přeskočit na hlavní obsah

Magie krve

Především chci říci, že krev není k magii nezbytně nutná dokonce ani potřebná. Krev v magii představuje nástavbu. Jednoduše něco navíc, jestliže sdílíte filozofii, že v určitých okamžicích a u určitých rituálů je více než vhodná. Naprosto není na místě se do této praktiky z jakéhokoli důvodu nutit. Magie to přežije a je hodně jiných způsobů a směrů, jimiž se můžete v magii seberealizovat. Pokusím se upozornit i na věci, jimiž lze krev nahradit. Tam půjde spíše o symboliku krve. 

Krev spojujeme se životem a právě červená barva je jejím symbolem. Mnohdy jen tato barva postačí, neb je zde spojení se symbolikou krve. Je barvou run, různých pečetí, které oživujeme. Často místo krve se symbolicky používá červené víno (čím více železité, tím lépe).  Pro praktické efekty je potřeba míti na paměti, že samotná krev nezůstane dlouho červená, ale její barva se mění na hnědou. Na cokoli dlouhodobého použitá krev bude připomínat později spíše čokoládu, nežli aby byla připomínkou hrdinské oběti. Bude mnohem praktičtější u rituálu ji spotřebovat.  

Proč vlastně krev používáme? Odpověď je jednoduchá. Krev představuje substrát pomocí něhož lze provázat nehmotné a hmotné. Taky dodává vážnost prováděnému magickému aktu.

Krev obsahuje složku fyzickou i metafyzickou, rozhodneme-li se použít krev u magického aktu, používáme obě její složky. Pro naše smysly a vědomí je podstatná právě její fyzická složka. Tím, že jí použijeme, se metafyzická složka krve aktivuje a provazuje provedený akt s jemnohmotnými částmi Universa. Ta  vazba je poněkud výraznější oproti magie bez krve a rychleji provedena. Ovšem za splnění níže uvedeného.  

Osobně se domnívám, že pro účinnost vzniku této vazby se musí jednat o krev, která je poskytnuta dobrovolně. Nepůjde tedy o zvířecí oběť, ani o krev získanou z člověka, který ji poskytl třeba v transfuzní stanici. Jakkoli násilně získaná krev může vytvářet pro naše smysly působivý dojem, nejedná se o to, co je pro magii krve podstatné.

Jakákoliv oběť by měla být poskytnuta způsobem, jež si Universum, případně příslušná entita sama zvolí. Jestliže vyžaduje oběť zvířecí, obvykle se takové zvíře jednoduše ztratí. Taktéž použití krve někoho, kdo o záměru ničeho nevěděl, nebo byl podveden, vyvolává spíše rychlý a krátkodobý efekt. Suma sumárum nakonec takovýto akt ničeho nepřinese. Samotný zážitek jakéhokoli charakteru není magie, ale esoterická turistika. 

Je potřeba si uvědomit, že pracujeme s jemnými substancemi. Pro účinnou magii není potřeba zahlcovat magický akt velkým množstvím krve. Zde platí, méně je mnohdy více. Možná jste zažili situaci, kdy jste přemýšleli a možná dokonce i vytvořili pečeť řešící nějaký konkrétní problém. A možná jste si přitom až neuvěřitelně nešikovně ublížili natolik, že z vás vyteklo trochu krve. Zde je na místě být pohotový a krev použít na vzniklou či právě vznikající pečeť.

Práce s jemnými substancemi mnohdy připomíná  práci s homeopatikem. Je potřeba jemně volit, na co přesně krev použijeme. A také i rozložení množství. Romantická představa, kterak na vámi vyceděnou krev nasednou démoni a nasytí se, patří mezi romantické představy. Nejde o ukojení něčího hladu, nakonec bez krve by ty bytosti vskutku v poklidu přežily, ale o vytvoření vazby.

Jdete-li do magie krve s představou, že musíte živit svojí krví něco, co by jinak nepřežilo, s největší pravděpodobností žijete v bludu. V Univerzu není nic, co by bez jakékoli části Vašeho těla nepřežilo. Spíše si jen potřebujete ne až tolik unikátním způsobem zvýšit sebevědomí. Zopakuji to znovu, jedná se vazbu... jak na jemnohmotné tak na hrubohmotné úrovni.


Zvířecí oběti

Jsou lidé přesvědčení, že bez nich to nepůjde. Dokud neuvidím na vlastní oči spokojeného miliardáře, který se k majetku dostal pomocí této praktiky, s tělem poloboha, nebudu měnit své přesvědčení, že se jedná o nadbytečný akt mající za cíl zvýšení ega a dodávaní si důležitostí pocitem být pánem nad životem a smrtí či jiným spíše psychopatickým rysem. Jak se říká, z cizího se dobře dává. Jestliže se někomu takovému povedlo navázat pomocí této praktiky jakýkoli vztah s nějakou bytostí, i výsledky jejich spolupráce bývají spíše pofidérně primitivního charakteru.  

Jsem si vědoma poněkud jisté kontroverznosti stran svého pohledu, nicméně jde o pohled, jež jsem ochotna změnit pouze za shora uvedených podmínek bez ohledu na skutečnost, čí nabubřelosti se dotýkám tentokrát.

Z pohledu rituálu prosperity je mnohem účinnější použít krev nebo ten nejlepší kousek zvířete, které bylo zabito úctyhodným způsobem v rámci daných možností právě pro hospodářské využití. 

Ať se to někomu líbí nebo ne, zvíře je živá bytost, jejím ubytím nebo obětováním jen tak se s největší pravděpodobností kněz nebo jak si ten pachatel říká, dopouští týrání zvířete. 

Navíc Univerzum nemá příliš porozumění pro plytvání zdroji. 


Menstruační krev

Přirozeně získaná substance velmi vhodná pro rituální účely. Navíc substance nesmírně silná. Kdo pozorně četl Granta, neunikne mu, že praktikovat pořádně magii bez ženy, je tak trochu problém. 

Nemyslím si, že je potřeba kterékoli ženě vysvětlovat, jak si počínat. Je to intuitivní automatika. Muži mají tak jaksi v tomto směru jedinou možnost... Je pouze otázkou, zda zvládnou i něco více hmotného, nežli právě onu metafyzickou část. 


Vampýrismus/vampírismus

Při magii krve se jaksi této otázce nelze vyhnout. Jsou jedinci s duší vampa, jímž se více či méně daří obsáhnout různé atributy a praktické věci, které sebou toto přináši. Jsou i magické řády na tento směr zaměřené. Právě Don Webb ve své nedávno vydané knize Energy Magick of the Vampyre popisuje cestu typickou pro členy Temple of Seth. Jedná se o cestu, která vylučuje pití lidské krve, jakož provádění psychického upírství.  

Zajímavé poznatky v tomto směru jsou i z pohledu Řádu Aesethiánů, kteří  naopak pití krve připouštějí, ovšem mají k této praktice poměrně hodně výhrad, doporučení a důvodů, proč do toho nejít, a pokud ano, jakým způsobem toto eticky nastavit. Obdobně se staví i k parazitování na jiné formě životní energie člověka.       

Samotné pité krve z nikoho vampíra neudělá. A ne každý, kde se tomuto směru věnuje, je tím, co znáte z mytologie jako Dráculu. Krev není důvodem, proč se tímto směrem v magii zabývat. 

  

Vlastní krev

Magie je založena především na individuálním zájmu. Jestliže máme vlastní magický záměr a cítíme potřebu jej podpořit magii krve, nabízí se tato alternativa jako nejvíce přijatelná jak z etického tak i magického pohledu. Krev v tomto případě bude manifestovat naší vůli jak ve fyzické, tak metafyzické rovině. Jde o ryzí manifestaci propojení s Pravou Vůli.


Dračí krev

Ano myslím přesně onu exotickou rostlinu tohoto jména, s níž lze velmi zajímavě experimentovat. Nedá se říci, že se jedná o stejnou záležitost, jako u magie krve, ale řekněme, že se jedná o záležitost podobnou. Opětovně i zde bude především záležet na tom, jakým způsobem s ní budete nakládat.  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

12. dům v horoskopu

Jedná se o dům, na nějž není z pohledu středověké astrologie nazíráno jako na příjemné místo. Napadá mně podobnost s magií, i zde středověká magie měla tendence vnímat vliv démonů jako něco nesmírně škodlivého. Jenomže stejně jako 12. dům máme všichni, máme všichni v sobě i démonickou stránku. Stát se světcem znamenalo ujít cestu vedenou skrze křesťanskou mystiku, vidět za význam věcí a dostat se do stavu, kdy to démonické v nás nám neškodí nevhodným filtrem, přes který si můžeme naprosto nevhodně projektovat své okolí. Nechci tvrdit, že 12. dům je domem démonů, oni tak nějak podle zaměření člověka mohou působit v jakémkoli domě. Např. asc. v Býku má sklony k obžerství, ve Lvovi k pýše atd., Kozoroh v 2. domě typický lakomec, Střelec v 7. domě smilník. To ovšem ještě neznamená, že každý člověk s asc. v Býku je chodící koule, může být, pokud si nedá pozor na přehánění své vášně. A ani to neznamená, že musí zůstat koulí po celý svůj život.  Tento dům nám ukazuje, čemu budeme čelit a jako

Lilith z pohledu astrologického

The matter is a prison Osobně se domnívám, že Lilith jako taková vyžaduje osobní přístup astrologa, i kdyby tím přístupem mělo být její ignorování. Máme snahu se domnívat, že existuje pouze jedna Lilith (či jeden pohled na Lilith), jenomže již v démonologii si nelze nepovšimnout mnoho vrstev různorodých mýtů o Lilith. Proto máme v astrologii na výběr ze dvou bodů. V dnešní moderní době je velice jednoduché uchopit téma Lilith feministicky anebo ryze démonicky, on rozdíl až tolik velký co do základu nebývá. Jedná se o téma umožňující subjektivní pohled, ten můj vychází z magické transformace a démonologie.  Onen subjektivní přístup začíná v momentě, kdy se astrolog má rozhodnout, zda ve svojí astrologické praxi použije skutečný bod Lilith anebo střední, tedy korigovaný bod, protože Měsíc se nepohybuje přesně elipse, jak předpokládá střední Lilith (rozdíl může být i 5 stupňů). Střední se označuje jako Mean a skutečná jako True. Běžnější se používání Mean Lilith, což kolegy považující Lil

PONDĚLNÍČEK O Uranovi, enochiáně a jasnozřivosti (2/24)

Uran v domech. Zaujal mě v jedné astrologicke skupině dotaz na přechod Urana 1. domem. Jedná se o nesmírně zajímavé téma i v mé osobní rovině.  Právě, když mi Uran dosedl na ascendent, začala jsem pracovat s enochianskými voláními úplně jinak. Vždy jsem věděla, že mi enochiana dělá dobře, ale to bylo takové spíše pocitové, špatně se to vysvětlovalo. V ten moment mi bylo jasné, co si s ní počít a jak. (Toto je na enochianě nejhorší, neb neumíme přesně definovat povahu bytostí, které přijdou, ani přesně neumíme popsat její účinky a nemáme ani jistotu stran rituální stránky věci, neb Dee a Kelly vypracovali systém, který je odpraktikován pouze částečně. Osobní přístup vyžaduje několik opakování a také přestávky v aplikaci, takže se jedná o magii, již lze porozumět až po létech praktikování.)  Samozřejmě, vzhledem k tématu je potřeba se podívat i na dobu, kdy mi Uran procházel 12. domem. On se neocitne na ascendentu jen tak, nějak fungoval i předtím.  Jeho konjunkce s nativní